reklama

Rádio Devín

Je to neuveriteľné, ale je to tak, rádio Devín môžete počúvať na celom svete (dokonca aj v Nitre).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Ako milovníka hovoreného slova ma už roky rozčuľuje fakt, že Nitra nie je pokrytá signálom rádia Devín. Doslova ranou pod pás bola pre mňa nová programová štruktúra Slovenského rozhlasu, ktorá znamenala presun prakticky všetkých rozhlasových hier, čítaného slova, atď. z okruhu Rádia Slovensko na Rádio Devín.

 Len tak ľahko sa nevzdávam, horúčkovito som ladil všetky rádio-príjmače v byte, potom naťahoval káble a antény, ale nič nepomáhalo. Skúšal som aj e-mail riaditeľovi rozhlasu (bez odpovede), prečo ako riadny platiteľ koncesionárskych poplatkov nemôžem počúvať v rozhlase obľúbené rozhlasové hry? Napokon som to vzdal. Čo iné mi zostávalo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A zrazu to prišlo! Pri svojich každodenných potulkách internetom som po dlhšom čase navštívil stránky Slovenského rozhlasu a neverím vlastným očiam! Je to tam! Všetky rádiá Slovenského rozhlasu naživo a dokonca v rôznych formátoch a kvalite!

 V posledných dňoch u mňa nastali "rozhlasové orgie", konečne som spokojný, ale napriek tomu sa pýtam, čo ostaní koncesionári v Nitre, ktorí nemajú prístup na internet? Nemajú nárok, alebo majú smolu?

Vincent Monozlay

Vincent Monozlay

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Internetový maniak, Nitran(čan), 39 rokov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu